باربری بارسلون

اتوبار و باربری بزرگ بارسلون : اولین و معتبر ترین در ایران

باربری بارسلون

اتوبار و باربری بزرگ بارسلون : اولین و معتبر ترین در ایران

زمان مناسب اثاث کشی

انتخاب زمان مناسب اسباب کشی می تواند از جنبه های کوچک و بسیار مهم در جابجایی باشد. پس در نتیجه بهتر است تا برای صرفه جویی در زمان و هزینه های اسباب کشی و جابجایی تان در انتخاب بهترین زمان ممکن دقت نمایید. تجربه ای دلنشین خواهید داشت اکر بهترین روز و ساعت را برای اسباب کشی و جابجایی انتخاب نمایید.

در صورت امکان از جابجایی صرفه نظر نمایید

اثاث کشی از اتفاقات پر استرس می باشد و مشکلات به همراه خواهد داشت.

اصولا افرادی که مستاجر هستند اضطراب و استرسی خاص برای جابجا خواهند داشت.(به شما پیشنهاد می نماییم تا مطلب مستاجر بودن در بالای شهر یا مالک بودن در پایین شهر را مطالعه کنید)

زمانی که قرارداد ملک اجاره ای به پایان می رسد شما دو انتخاب خواهید داشت:

قرارداد خود را تمدید نمایید.

تصمیم به نقل مکان گرفته و جابجا شوید.

اغلب افردا ترجیح می دهند تا در همان خانه قبلی بمانند. تا مجبور به تحمل دشواری های باربری اسباب و بسته بندی اثاثیه نشوند.

اگر قراردادتان رو به اتمام است با صاحب‌خانه صحبت کنید. اگر تمایل به ماندن دارید بر سر قیمت اجاره به توافق برسید. در غیر این صورت چاره‌ای جز جابجایی ندارید.

بنابراین پیش از انجام هر کاری ابتدا از خود بپرسید که جابجایی به نفع شماست یا خیر؟

در این مرحله شما باید یک زمان مناسب برای اسباب کشی انتخاب کنید. 

انتخاب زمان مناسب اسباب کشی

این کاملاً درست است!

انتخاب دقیق و هوشمندانه تاریخ جابجایی اعم از:

روز

هفته

ماه

حتی سال

می‌تواند از لحاظ راحتی و هزینه به شما کمک نماید.

و استرس جابجایی را کاهش دهد.

(برای اطلاع از نحوه کاهش استرس در جابجایی ها به مطلب چگونه استرس روز اسباب کشی را کم کنیم؟ مراجعه نمایید )

در اینجا چیزهایی است که شما برای انتخاب بهترین زمان اثاث کشی باید بدانید:

بهترین ساعت اسباب کشی در طول روز

برخیز و بدرخش!

بهترین ساعت برای اسباب کشی شما صبح زود است.

ساعت‌های ابتدایی صبح، به‌خصوص در ماه‌های تابستان، خنک‌تر هستند.

و این برای انجام کارهای فیزیکی سخت مثل جابجایی لوازم منزل بسیار خوب است.

شروع زودتر به معنی زمان بیشتر برای:

سازمان‌دهی کارها

باز کردن بسته بندی‌ها

داشتن زمان کافی برای لذت بردن از محل جدید است!

از سوی دیگر، اگر شما چندان سحرخیز نیستید. حرکت شبانه نیز می‌تواند در زمانی که بودجه شما برای جابجایی کم است مقرون‌به‌صرفه باشد. ولی توجه داشته باشیدکه باید خیلی بی سرو صدا این کار را انجام دهید تا با اعتراض دیگران مواجه نشوید.

توجه کنید که ساعت جابجایی شما باعث ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها نشود.

بهترین روز اسباب کشی در هفته

هنگام تعیین تاریخ حرکت و انتخاب بهترین روز اسباب کشی ، سعی کنید یک روز در هفته را انتخاب کنید. جابجایی بین روزهای شنبه تا چهارشنبه برای اجتناب از افزایش درخواست‌ها و سفارش‌ها در روزهای تعطیل مانند پنج‌شنبه و جمعه بهترین نتیجه برای شماست.

افراد معمولاً زمانی که از محل کار یا دانشگاه خارج می‌شوند. اثاث کشی را برای تعطیلات آخر هفته برنامه‌ریزی می‌کنند. بنابراین یک روز در هفته روزی است که شرکت‌های خدماتی نیز مشتری کمتری دارند.

و شما می‌توانید بهترین باربری برای اسباب کشی را پیدا کنید.

بهترین روزهای جابجایی در ماه

انتخاب روزهای جابجایی در ماه نیز اهمیت زیادی دارد.

برنامه‌ریزی برای حرکت در اواسط ماه بهترین زمان ممکن است. برای اجتناب از شلوغی جاده‌ها و خیابان‌ها خواهد بود. سعی کنید روزهای ابتدا یا انتهایی ماه را انتخاب نکنید. چون این زمانی است که اکثر مردم در حال جابجایی به محل جدید هستند. زیرا معمولاً روزهای ابتدا و انتهای ماه زمان اتمام اجاره‌نامه‌ها است. بنابراین توجه به بهترین روز اسباب کشی در ماه بسیار مهم است.

بهترین ماه اسباب کشی در طول سال

بهترین ماه اسباب کشی و فصل مناسب جابجایی را نیز فراموش نکنید.

آمارها حکایت از جابجایی‌های میلیونی در طول سال دارد. که تقریباً 62 درصد از این جابجایی‌ها از ماه‌های خرداد تا شهریور اتفاق می‌افتد. این زمانی است که شرکت‌های خدمات باربری شلوغ‌ترین روزهای خود را سپری می‌کنند. به ویژه خانواده‌هایی که بچه مدرسه‌ای دارند، جابجایی در فصل تابستان را ترجیح می‌دهند.

بنابراین برای اجتناب از این شلوغی لزومی ندارد. حتماً در تابستان اثاث کشی کنید به‌ویژه اینکه هزینه‌های اسباب کشی در این ماه ها گران‌تر از مواقع دیگر است. همچنین به‎دلیل درخواست‌های زیاد مشتریان ممکن است شما نتوانید خدمات خوبی دریافت کنید.

بنابراین به جابجایی در فصل پاییز , زمستان یا بهار نیز می‌توانید فکر کنید. البته در این صورت باید به نکات و توصیه های اسباب کشی در زمستان نیز توجه ویژه ای نمایید.

با صرف کمی زمان برای انتخاب زمان مناسب اسباب کشی و تعیین تاریخ و زمان مناسب جابجایی شما می‌توانید یک تفاوت بزرگ را در این روز ایجاد کنید. تاریخ حرکت خود را عاقلانه انتخاب کنید، تا در زمان و پول خود صرفه جویی نمایید و استرسی نداشته باشید.