باربری بارسلون

اتوبار و باربری بزرگ بارسلون : اولین و معتبر ترین در ایران

باربری بارسلون

اتوبار و باربری بزرگ بارسلون : اولین و معتبر ترین در ایران

چگونه اسباب کشی راحت داشته باشیم؟

4 نکته آسان برای کمک به کاهش حجم کار و راحتی طی اسباب کشی

در اسرع وقت شروع کنید:

شاید مهمترین نکته مشاوره برای کاهش حجم در اسباب کشی این باشد که هرچه زودتر کار را شروع کنید ، به محض اینکه فهمیدید که شما به یک فضای کوچکتر اسباب کشی می کنید، کار خود را شروع کنید. هرچند اسباب کشی به خانه  جدید می تواند دلهره آور باشد، اما اگر پیش تر برنامه ریزی کرده باشید، می توانید در هر هفته یا حتی یک اتاق را جمع کنید.

با کمی توجه و کم کم انجام کارهای فضاها، به نظر می رسد قابل کنترل تر می شود. حداقل، شروع به نوشتن لیستی از وسایلی کنید که می توانید از شر آنها خلاص شوید.

اگر قصد دارید وسایل را اهدا کنید یا آنها را آنلاین بفروشید، به جای اینکه در حیاط حراج بزنید، می توانید از دست وسایلتان خلاص شوید ، وقتی خانه خود را خالی کردید، می توانید پیشرفتتان را مشاهده کنید و این شما را تشویق می کند تا کارتان را ادامه دهید.

مرتب کردن:

بهترین راه برای کاهش حجم وسایلتان در طی اسباب کشی، صادق بودن در مورد آنچه که واقعا نیاز دارید است ، قبل از شروع به بیرون ریختن وسایلتان، بنشینید و لیستی از آنچه که قطعا نیاز دارید را تهیه کنید.  

اینها باید مواردی باشند که به طور منظم از آنها استفاده می کنید، مانند تخت و وسایل آشپزی. در همان زمان، مواردی را که می توانید به راحتی بدون آنها زندگی کنید نیز بنویسید برای مثال، اگر شما در حال حاضر در هر اتاق یک تلویزیون دارید، اما به جایی می روید که اتاق های کمتری دارد، حداقل از یک تلویزیون خود خلاص شوید.

این زمانی است که باید بفهمید از چه چیزی دو تا دارید و می توانید از دست یکی از آنها خلاص شوید ، حتی اقلام های کوچک، مانند یک چاقوی پنیر بری اضافی که هرگز از آن استفاده نمی کنید، باید بیرون گذاشته شود.

به یاد داشته باشید که دوازده وسیله کوچک برای جمع آوری یک اتاق منطقی لازم است در نهایت، مواردی که می توانید با نسخه های کوچکتر، جایگزینش کنید را کشف کنید برخی از نمونه های واضح شامل تخت و یا مبل اتاق نشیمن، تلویزیون و میز آشپزخانه شما است.

اگر شما در حال حاضر یک خانه بزرگ دارید، شانس بالایی دارید که این اقلامتان بزرگ باشند ، شما می توانید فضای قابل توجهی را با فروش آنها و خرید نسخه های کوچکتر برای خانه جدید ذخیره کنید.

فروش یا اهدا وسایل:

بسته به اولویت شخصی شما، باید اقلامی را که تصمیم دارید که دیگر نیازی ندارید، اگر وضعیت خوبی دارند، می توانید به فروش برسانید و یا اهدا کنید.اگر شما وسیله ای را به دلایل احساسی دوست ندارید اقلام غیر ضروری خود را، مثلا تلویزیون را بیرون کنید، پول اضافی حاصل از فروش آنها می تواند به شما برای مقابله با این حس کمک کند. وقتی که بحث فروش و اهدای وسایل پیش می آید، بحث همه چیز یا هیچ چیز نیست.

شما می توانید اقلام گران را بفروشید و کالاهای ارزان تر، مانند ظروف تکراری و لباس های استفاده شده خود را اهدا کنید همچنین در نظر داشته باشید که آیا از آشناهایتان کسی هست که برخی از اقلام در نظر بگیرید شما را بخواهد یا خیر. برای بیرون کردن وسایلی که دوستشان دارید، این کار گزینه بهتری است.

یک واحد ذخیره سازی را در نظر بگیرید :

واحدهای ذخیره سازی برای همه نیستند، اما اگر وسایلی دارید که به سادگی نمیتوانید از دست آنها خلاص شوید، اما همچنین در خانه جدید خود فضایی برای آنها ندارید، یکی از این واحدها را اجاره کنید ، فقط مطمئن شوید که شما از این واحد ذخیره سازی یه همان انباری به عنوان بهانه ای برای نگهداری وسایلی که نمی خواهید و از آنها استفاده نمی کنید، استفاده نکنید.

این واحد ها فقط مشکل را جابه جا می کند و حلش نمی کند همچنین شما را مجبور به اجاره یک واحد بزرگتر می کند که هزینه ماهانه دارد در عوض، از واحد ذخیره سازی خود برای انبار اقلامی که نمی توانید تحمل بیرون ریختن آنها را داشته باشید و یا در آینده شاید از آنها استفاده می کنید، استفاده کنید.

در همان زمان، گزینه های ذخیره سازی در خانه جدید خود را نادیده نگیرید، که می تواند به شما اجازه استفاده بهتر از فضای موجود دهد.از تخت هایی که کشویی زیرین دارند استفاده کنید و قفسه های زیادی را برای وسایلتان نصب کنید. با داشتن این فضاهای بیشتری که برای وسایل خود انتخاب کردید، می توانید وسایلتان را نگه دارید.