باربری بارسلون

اتوبار و باربری بزرگ بارسلون : اولین و معتبر ترین در ایران

باربری بارسلون

اتوبار و باربری بزرگ بارسلون : اولین و معتبر ترین در ایران

اتوبار منطقه 22 تهران

اتوبار منطقه 22 تهران با دراختیار داشتن کادر و پرسنلی مجرب و حرفه ای در زمینه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل، آمادگی خود را برای انجام خدمات باربری شهری و بین شهری اعلام مینماید.

  • بسته بندی حرفه ای تمامی اثاثیه منزل واداری توسط کادر آموزش دیده ی خانم و آقا
  • اجاره انواع ماشین های باربری (خاور، کامیون، وانت، وانت بار، نیسان بار- مسقف و روباز) با تعرفه تهیین شده از طرف اتحادیه باربری سرویس اسباب کشی کامل (ازجمع آوری اثاثیه تا چیدمان مجدد )
  • اعزام نیروی باربری و اسباب کشی
  • جابجایی بار از مبدأ منطقه 22 تهران به سایر نقاط کشور

  

بهترین اتوبار محدوده منطقه 22 تهران، کلیه خدمات اسباب کشی و جابجایی را در سایر مناطق تهران نیز ارائه میدهد. اتوبار منطقه 22 تهران، راه موفقیت خود را مشتری مداری و رضایتمندی شما همشهریان عزیز میداند. سعی و تلاش ما بر این است تا با ارائه بهترین خدمات باربری و اسباب کشی، بدون کوچکترین خسارت، با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن پاسخگوی اعتماد شما مشتریان گرامی باشیم.

کادر مدیریت اتوبار منطقه 22 تهران به صورت تمام وقت در حال بررسی عملکرد کارکنان و کارگران خود میباشد تا اعتماد شما عزیزان را هرچه بیشتر جلب و رزومه کاری خود را پررنگ تر و درخشان تر از قبل نماییم.

شرکت اسباب کشی 

ماشین های باربری مجهز

لازمه یک اسباب کشی درست و اصولی ، ماشین های باربری مجهز و مدرن میباشد. دیواره های کابین تمامی ماشین های باربری اتوبار منطقه 22 تهران با عایق های ضربه گیر پوشانده شده است، همچنین تجهیزات مورد نیاز نظیر پتو، پوشال، انواع نایلون های حبابدار برای پوشاندن فضای خالی بین اثاثیه همراه ماشین های باربری میباشد.

باربری تهران به شهرستان

باربری شهرستان و اثاثیه منزل از منطقه 22 تهران به سایر نقاط کشور با راننده مجرب و متعهد در زمان مقرر به صورت تضمینی صورت میگیرد. همینطور جابجایی انواع اثاثیه سنگین و حساس همچون جهیزیه عروس، پیانو، تابلو های نفیس و گرانبها با بیمه نامه باربری و ضکانت کامل انجام میشود. 

حمل و جابجایی اثاثیه سنگین

اگر نمیخواهید برای مدتی دچار رنج و درد ناحیه کمتر شوید، حمل وسایل و اثاثیه سنگین نظیر ساید بای ساید، تردمیل، گاوصندوق، کتابخانه و مواردی از این قبیل را به کارگران نیرومند و حرفه ای باربری منطقه 22 تهران بسپارید. توجه داشته باشید بلند کردن و حمل اثاثیه سنگین به صورت نادرست، غیرمعقول و بدون آمادگی جسمانی باعث بروز آسیب های جدی بر سلامتی شما عزیزان میشود.

بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل در تهران

اتوبار منطقه 22 تهران با بکارگیری جدیدترین تکنیک ها و متد روز دنیا و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات بسته بندی مانند کارتن های مقاوم و 5 لایه ، انواع فوم و پوشال، سلفون مرغوب و درجه یک، برچسب نمایش محتوی کارتن ها و جعبه ها، پکیج ویژه البسه و رختخواب، کارتن های رگال دار ویژه لباس و حتی بسته بندی ضد آب و رطوبت برای تحویل اثاثیه به انبار ، این اطمینان را میدهد که اسباب کشی شما بدون کوچکترین خسارتی به سرانجام خواهد رسید. خدمات بسته بندی اتوبار منطقه 22 تهران شامل بسته بندی انواع وسایل منزل و کالاهای حساس و شکستنی، مبلمان، ماشین لباسشویی و ظرف شویی، یخچال، و سایر لوازم میباشد. ما روش صحیح بسته بندی را میدانیم و همواره میکوشیم بهترین خدمات بسته بندی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

جابجایی و حمل تخصصی پیانو

پیانو و وسایل حساسی همچون تابلوهای نقاشی نفیس و تابلوفرشهای ظریف و گران بها و نظایر آن نیازمند دقت در جابجایی هستند و یک اشتباه کوچک میتواند خسارت زیادی را به بار آورد که در برخی موارد جبران نشدنی است. اتوبار منطقه 22 تهران باربری پیانو و اثاثیه حساس را با بسته بندی حرفه ای و تعرفه باربری ارزان ارائه مینماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید. اتوبار منطقه 22 تهران در تمامی روزهای سال، حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان میباشد.

باربری و حمل و نقل 

اتوبار منطقه 22 تهران بهترین انتخاب

اگر قصد اسباب کشی دارید و یا میخواهید وسیله ای را از نقطه ای به نقطه دیگر ارسال کنید، اتوبار منطقه 22 تهران یک انتخاب مناسب و هوشمندانه میباشد. اتوبار منطقه 22 تهران با نظم و انظباط، مدیریت و زمان بندی دقیق، گارگران باربری حرفه ای و با اخلاق، بهترین کادر بسته بندی اثاثیه و هرآنچه که از یک شرکت باربری حرفه ای انتظار دارید، پاسخگوی اعتماد شما مشتریان گرامی خواهد بود.