باربری بارسلون

اتوبار و باربری بزرگ بارسلون : اولین و معتبر ترین در ایران

باربری بارسلون

اتوبار و باربری بزرگ بارسلون : اولین و معتبر ترین در ایران

اتوبار و باربری بارسلون

باربری بارسلون


خدمات باربری بارسلون

شرکت بزرگ باربری بارسلون به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای حمل نقل بار و اثاثیه منزل و اداری و بارزومه درخشان و سابقه طولانی خدمات خود را به شرح ذیل به هموطنان عزیز ارائه مینماید.

کارتن حمل بار

یکی از مواردی که قبل از هر نقل مکان و اسباب کشی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید لوازم بسته بندی است. بسته بندی مناسب یکی از موارد ضروری جهت انجام یک باربری مطمئن و پیشگیری از آسیب رسیدن با لوازم و اثاثیه است.

اعزام متخصصین بسته بندی و باربری

بسته بندی لوازم اعم از خانگی و اداری یکی از مهمترین موارد جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به بار و کاهش زمان حمل و نقل و باربری و چیدمان مجدد وسائل است. متخصصین بسته بندی شرکت بزرگ باربری بارسلون با چندین سال تجربه و استفاده از لوازم و تجهیزات بسته بندی خاطره ای خوش از یک جابجایی و اسباب کشی را به شما هدیه خواهند داد.

بیمه باربری و کالا

اصولا بیمه‌ حمل‌ و نقل‌کالا پوششی‌است‌ که‌ بیمه‌گر درمقابل‌ دریافت‌ حق‌بیمه‌ متناسب‌ با پوشش‌ بیمه‌ای‌ ازبیمه‌گذار، تعهد می‌کند که‌ چنانچه‌ کالای‌ مورد بیمه‌ در جریان‌ حمل‌ و جابجایی‌ ازمبدأ به ‌مقصد مندرج‌ در بیمه‌نامه‌ و به ‌علت ‌وقوع ‌یکی ‌از خطرات ‌مندرج‌ در بیمه‌نامه ‌تلف‌ و یا دچار خسارت ‌شد و یا بیمه‌گذار براساس‌ قوانین‌ و مقررات ‌بین‌المللی‌ متحمل ‌پرداخت‌ هزینه‌هایی‌گردید، زیان‌ وارد به‌کالا را جبران‌ کرده‌ و هزینه‌ها را هم‌ بپردازد. البته‌علاوه ‌بر پوشش های‌ گفته‌شده‌، دربعضی از موارد زیان‌ وخسارات ‌وارد به ‌اشخاص ‌ثالث‌ هم‌ تحت‌ پوشش‌ این ‌بیمه‌نامه‌ها قرار می‌گیرد.

ارسال سرویس مناسب باربری

ارسال ماشین های مدرن و سالم متناسب با حجم و نوع بار به کلیه مناطق و محدوده های تهران جهت حمل بار درون شهری و بین شهری

باربری شبانه روزی

شرکت باربری بارسلون مفتخر است که کلیه خدمات خود را به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته و با هزینه کارشناسی شده و منصفانه در تهران بزرگ ارائه مینماید.

مشاوره و راهنمایی

بیش از دو دهه تجربه و رزومه درخشان اتوبار بارسلون تضمینی مطمئن جهت یک حمل و نقل مناسب و بی دردسر است. مشاوران ما آماده راهنمایی شما برای یک تجربه خوشایند هستند.



اتوبار بارسلون  بصورت شبانه روزی با سالها سابقه ی درخشان در خدمات حمل و نقل لوازم منزل، اداری ، تجاری و جهیزیه عروس ، جابجایی بار و اثاث کشی ، آماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز تهرانی میباشد. خدمت گزاران شما در شرکت  باربری بارسلون بار با بهره گیری از تجربیات خویش آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند .

شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در باربری باسلون میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی ای منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید. گروه اجرایی باربری بارسلون با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترین را ارائه میدهد. باربری و اتوبار ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری ، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات اتوبار بارسلون است .

متخصص در محل وجابجایی و بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات و شرکتها به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل با بیمه شهری و شهرستان با کادری مجرب و تضمینی در خدمت شهروندان می باشد .دقت-سرعت-اطمینان از افتخارات ماست ما وسایل شما را در سریعترین زمان ممکن و با پایین ترین هزینه و با ایمنی کامل به مقصد می رسانیم .